Σύμφωνα με μια πολύ σημαντική μελέτη για τη χρήση του τσαγιού στην αντιμετώπιση του Αλτσχάιμερ, ο κίνδυνος εκδήλωσης της νόσου έδειξε να μειώνεται δραστικά. Είναι αλήθεια ότι η κατανάλωση τσαγιού μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή της νόσου Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με περαιτέρω έρευνες του Εθνικού Πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης. (1)

Οι περισσότεροι από εμάς πίνουμε στην καθημερινότητά μας πράσινο τσάι για αποτοξίνωση, ή ένα χαμομήλι για να κοιμηθούμε ήρεμα. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ερευνητές, το τσάι δεν είναι μόνο εύγευστο και ωφέλιμο, αλλά κάνει καλό και στον εγκέφαλό μας. Πιο συγκεκριμένα, το τσάι για την πρόληψη του Αλτσχάιμερ θα μπορούσε να είναι ένας οικονομικός, φυσικός τρόπος για να μειώσετε τον κίνδυνο εκδήλωσης Αλτσχάιμερ.

Ελπίδες για την πρόληψη του Αλτσχάιμερ δίνει το τσάι!

Σύμφωνα με κλινικές μελέτες αξιολόγησης της γνωστικής λειτουργίας ανδρών και γυναικών, όσοι έπιναν τακτικά τσάι έδειξαν μείωση κινδύνου εκδήλωσης νευρογνωστικών διαταραχών κατά 50%. Και, δεν είναι μόνο αυτό – τα προστατευτικά οφέλη του τσαγιού ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικά για άτομα που είχαν γενετική προδιάθεση για Αλτσχάιμερ, καθώς η ομάδα αυτή φάνηκε ότι μειώνει τον κίνδυνο νοητικής βλάβης έως και 86%. Ως εκ τούτου, αποδεικνύεται ότι το τσάι μπορεί να είναι μια βιώσιμη φυσική θεραπεία του Αλτσχάιμερ.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, ο τύπος του τσαγιού για τη μείωση του κινδύνου του Αλτσχάιμερ δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, εφ ‘όσον παρασκευάζεται από φύλλα τσαγιού και καταναλώνεται συστηματικά.

Πώς τσάι επηρεάζει τον εγκέφαλο

Μπορεί τα νέα ότι το τσάι αντιμετωπίζει, ή προλαμβάνει το Αλτσχάιμερ να είναι συναρπαστικά, ωστόσο είναι πολύ γνωστό ότι το τσάι προστατεύει την εγκεφαλική μας λειτουργία. Αυτό που κάνει το τσάι τόσο ξεχωριστό είναι μερικές από τις ενώσεις που περιέχει, όπως οι κατεχίνες και οι θεαφλαβίνες. Αυτά τα συστατικά είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που ενδεχομένως προστατεύουν τον εγκέφαλο από τη γήρανση.

Σύμφωνα με μια μελέτη του 2013, η θεανίνη και η καφεΐνη του τσαγιού βελτίωσαν τις εργασιακές επιδόσεις των ατόμων που κατανάλωναν τσάι. Επίσης, αύξησε τα επίπεδα δημιουργικότητας και επαγρύπνησης. (2) Η καφεΐνη συνδυάζεται καλά με την L-θεανίνη, ένα αμινοξύ που βοηθάει στη χαλάρωση. Στην ουσία, το τσάι combo έχει τη δυνατότητα να μειώνει την ψυχική κόπωση ενώ αυξάνει τα επίπεδα εγρήγορσης και μνήμης. (3)

Σύμφωνα με έρευνες του 2012, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η EGCG, μια χημική ουσία που βρίσκεται στο πράσινο τσάι, βελτιώνει πραγματικά την μνήμη. Η EGCG ενισχύει στην ουσία την παραγωγή νευρικών προγονικών κυττάρων, τα οποία ο εγκέφαλος μπορεί στη συνέχεια να προσαρμόσει στις δικές του ανάγκες. Σύμφωνα με κλινικές μελέτες σε πειραματόζωα, το EGCG βοήθησε τα πειραματόζωα να αναγνωρίζουν αντικείμενα και να βελτιώνουν τη χωρική μνήμη. (4) Χάρη στην EGCG, το πράσινο τσάι βρίσκεται στον κατάλογο των τροφίμων που καταπολεμούν τον καρκίνο.

Καλύτερη μνήμη, αυξημένη εγρήγορση, μειωμένη ψυχική κόπωση και όλα με φυσικό τρόπο! Έτοιμοι για άλλο ένα φλυτζάνι τσάι;

Οι καλύτεροι τρόποι να απολαμβάνουμε το τσάι!

Εάν είστε έτοιμοι να προσθέσετε περισσότερο τσάι στη ζωή σας…αν ναι συνεχίστε το διάβασμα!!

Φροντίστε να χρησιμοποιείτε φύλλα τσαγιού. Μπορεί τα σακουλάκια τσαγιού να είναι εύχρηστα και βολικά, ωστόσο, η μελέτη για το Alzheimer διευκρίνισε ότι τα φύλλα τσαγιού περιέχουν όλα τα θεραπευτικά οφέλη. Μπορεί τα σακουλάκια να μην βλάπτουν την υγεία μας, ωστόσο τα οφέλη βρίσκονται στα φυλλώδη μέρη του φυτού. Επίσης, μπορείτε να προμηθευτείτε ειδικά γλαστράκια τσαγιού που παγιδεύουν τα φύλλα και κάνουν εύκολη τη ζύμωση του τσαγιού. Σε κάθε περίπτωση, είτε επιλέγετε μαύρο, είτε πράσινο, φροντίστε να προμηθευτείτε φύλλα βιολογικού τσαγιού, υψηλής ποιότητας.

Δεν θέλει πολύ βράσιμο. Θα έχετε πάντα τον νου σας στο ρολόι όταν ετοιμάζετε τσάι. Το πράσινο τσάι δεν χρειάζεται να μουλιάσει πολλή ώρα, 2 με 3 λεπτά είναι αρκετά, αλλιώς το τσάι θα απελευθερώσει τανίνες, αφήνοντας μια πικρή επίγευση στο στόμα. Για τα υπόλοιπα είδη τσαγιού, ο ιδανικός χρόνος είναι 3 έως 5 λεπτά.

Προσέξτε τι προσθέτετε. Όπως τα περισσότερα ροφήματα, το τσάι είναι από τη φύση του υγιεινό, αλλά, μπορεί να γίνει ανθυγιεινό, εάν του προσθέσουμε βλαβερά. Συνήθως, πολλοί δίνουν στο τσάι γλυκιά γεύση με λίγα κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Δεν είναι μόνο οι θερμίδες που κάνουν κακό, αλλά η ζάχαρη θα αυξήσει την ενέργειά σας αλλά γρήγορα, η ενέργεια αυτή θα χαθεί. Γιατί να καταστρέψετε το ρόφημά σας και τις πολύτιμες ουσίες του;

Αντιθέτως, επιλέξτε λίγο βιολογικό μέλι για να επωφεληθείτε από τα οφέλη και των δύο. Προτιμήστε μέλι που δεν βρίσκεται στα ράφια του σούπερ μάρκετ και αποφύγετε τα σακουλάκια που βρίσκουμε στα εστιατόρια και στα πρωινά των ξενοδοχείων.

Αν προτιμάτε το τσάι σας κρεμώδες, προσθέστε βιολογικό, πλήρες γάλα ή γάλα καρύδας για μια εναλλακτική λύση χωρίς γαλακτοκομικά προϊόντα. Αλλά φροντίστε να αποφύγετε προϊόντα με σογιέλαιο, τεχνητά χρώματα, σιρόπι καλαμποκιού και άλλα συστατικά που το σώμα σας ούτε θέλει ούτε χρειάζεται.

Ανακεφαλαιώνοντας…

  • Σύμφωνα με μελέτες τα φύλλα τσαγιού έχουν ιδιότητες που μπορούν να προστατεύσουν τον εγκέφαλο από νευροεκφυλιστικές ασθένειες όπως η νόσος του Αλτσχάιμερ – όταν το τσάι καταναλώνεται τακτικά και συστηματικά.
  • Τα εξαιρετικά μοναδικά συστατικά του τσαγιού προλαμβάνουν τη γήρανση του εγκεφάλου, ενώ παράλληλα ενισχύουν τη μνήμη και την εγρήγορση.
  • Για να αποκομίσετε τα καλύτερα οφέλη του τσαγιού, προτιμήστε φύλλα βιολογικού τσαγιού.
  • Διατηρήστε τα οφέλη του τσαγιού χωρίς επιβαρυντικά για την υγεία πρόσθετα – για να παραμείνει ένα υγιεινό ρόφημα!
  • Και…άσπρο πάτο!

Διαβάστε επίσης:9 Συνήθειες για την Πρόληψη της Νόσου Αλτσχάιμερ και της Άνοιας – Αρχίζοντας από Σήμερα!

Κείμενο – Απόδοση, Λ.Τ.

Facebook Comments
Αν σας αρέσουν τα άρθρα μας κάντε like στην σελίδα στο facebook


Για περισσότερα νέα σχετικά με Εναλλακτικές Θεραπείες & Φαρμακείο Της Φύσης κάντε like στην σελίδα στο facebook


*Οι πληροφορίες που περιέχονται στο naturalsoul.gr έχουν πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα κάποιον ειδικό πριν εφαρμόσετε οποιαδήποτε πληροφορία. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.